Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2008 21:34 - Сигнал
Автор: korupciqvidin Категория: Политика   
Прочетен: 2317 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Здравейте,

 

Не знам откъде да започна и как да разкажа жестокоста на пловдивчани в приюта за бездомни кучета.Ровя се в нета и търся помощ, за жалост не съм добра в тази област и не знам към кого да се обърна, моля помогнете ми поне със съвет.Аз съм от Варна, но сестра ми се омъжи в Пловдив и там където работи вече повече от 3 години си хранят уличнo добро и умно кученце. За жалост, както изглежда, вече е убито и то по най жесток начин.Тук не става въпрос за едно куче, а за всички уловени в Пловдив. Сестра ми е отишла да го потърси в изолатора и там естествено и казали по описание, че е имало такова куче, но вече е приспано, нещеш ли сестра ми решава на другия ден много рано да отиде и да провери отново. В момена се отваря вратата, за да влезе буса с новите нещастни животинки, при което не ги забелязват че са влезли и чужди хора в сградата. Сестра ми се отправя в 7 00 h към ветеринаря, за да му покаже снимката, а зет ми полюбопитствал и се запътил към клетките.Тук започва и ужаса. Чул ужасно скимтене и шум, тръгнал да се приближава и си приготвил тел. за снимки. Видял със собствените си очи как няколко кучета в клетка, заедно с други двама мъже агонизират. В първия момент нищо не разбрал, но после вкарват други пет кучета и се започнало - с дълъг метален прът и чук ги удряли по главата, който имал късмет умирал веднага, а който не - го довършвали с ритници и други удари. Хората се забавлявали, а зет ми готов да снима се вкочанил и издал от скривалището си.Това е историята и е безкрайно жестока. Искаме да събираме пари за децата в Могилино, а сме толкова жестоки хора. Щом не обичаш земята и животните как бихме обичали и човека като такъв. МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ, НАПРАВЕТЕ НЕЩО СРЕЩУ ТОЗИ ПРИЮТ В ПЛОВДИВ. Разбрах от сестра ми, че той е напълно незаконен, нямат добри работници и въобще в интернет има много доказателства за това как действат, но досега нищо изглежда не е направено, само хората си пишат и толкова. ЗОВ ЗА ПОМОЩ!

 

Радостина Ангелова

гр.ВАРНА



Тагове:   сигнал,


Гласувай:
0



1. анонимен - kakvo stava v ku4karnika vav vidin
10.02.2008 23:19
kakvo stava v ku4karnika vav vidin
цитирай
2. анонимен - Какво става във Видинския изоратор ...
11.02.2008 11:58
Какво става във Видинския изоратор никой не знае. Новия кмет на града така и не изпълни предизборните си обещания да прекрати договора с "Еко Титан" ЕООД. Най-вероятно става същото, както и в Пловдив.
цитирай
3. анонимен - Видинския изолатор
25.02.2008 20:41
Видинския изолатор вече не функционира.Вчера бяха кастрирани и последните кучета от изолатора и сега са на стационар в новата база на Еко-титан до пълното им въстановяване след което се пускат на свобода.С кучетата вече се занимава общината и Дружеството за защита на животните.Всеки гражданин има свободен достъп,даже апелирам който иска да осинови животинка да заповяда.В момента има 33 кучета.Всички са обезпаразитени вътрешно и външно,кастрирани и ваксинирани и заслужават след толкова страдания които са изживели в гадния изолатор,най-сетне да имат свой дом.Всички са много мили и добри-страхотни муцунки:) Мисля,че от тях има и домашни
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: korupciqvidin
Категория: Политика
Прочетен: 916666
Постинги: 173
Коментари: 1375
Гласове: 1795
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930